Veelgestelde vragen

 

Algemeen

Hoe kan ik een offerte/ orderbevestiging plaatsen?
U kunt ons via meerdere kanalen bereiken om een offerte/ orderbevestiging te plaatsen;
Per telefoon; 0572-354427
Per mail; verkoop@korbeld.nl
Via onze webshop; www.korbeld.nl
Tijdens uw bezoek aan onze showroom aan de Zompstraat 27 in Raalte
Voor het plaatsen van een offerte/ orderbevestiging ontvangen we graag uw factuurgegevens, gewenste huurperiode, de benodigde materialen en de afleverlocatie.

Hoe wordt de huurprijs berekend?
De dag dat de materialen in gebruik zijn, is de huurdag die wordt berekend. De materialen worden standaard één dag ervoor afgehaald/ bezorgd en de dag na de huurdag retour gebracht/ gehaald. Mocht het gebruik in het weekend zijn, waardoor de materialen op maandag retour komen, dan wordt dit niet extra in rekening gebracht. Indien de materialen meerdere dagen in gebruik zijn, dan neemt de prijs ook stapsgewijs toe. We maken hiervoor graag een passend prijsvoorstel voor u.  

Dienen de gehuurde materialen schoon te worden geretourneerd?
Wij bieden u onze schoonmaakservice aan en ontzorgen u graag hierin. U dient ervoor te zorgen dat de materialen veegschoon (geen etensresten) retourneert en tegen een geringe meerprijs heeft u er geen omkijken meer naar. We zullen de schoonmaakkosten in uw offerte verwerken, indien gewenst. Uiteraard kunt er ook voor kiezen de materialen zelf schoon te maken en zo deze kosten te besparen.

Linnengoed
Uiteraard hoeft u ons linnengoed niet zelf te wassen, dit doet onze wasserij. U zorgt er alleen voor dat er geen grote (etens)resten zijn achtergebleven en dat ons linnengoed droog wordt ingeleverd. 

Kan ik Korbeld Verhuur de materialen op de juiste plek laten zetten en op-/ en afbouwen?
Onze chauffeurs leveren de materialen standaard op de begane grond af. Maar wenst u de materialen naar een etage getransporteerd te hebben of kunnen we u ontzorgen door de materialen voor u op/ af te bouwen, dan staat ons team voor u klaar. Als u uw wensen doorgeeft, dan verwerken we dit in uw offerte/ orderbevestiging.

Wijzigen & annuleren

Wijzigingen kunnen tot twee werkdagen voor de levering worden doorgegeven. Heeft u nog een wijziging de dag voor levering? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Uiteraard kunnen wijzigingen alleen op basis van beschikbaarheid worden gedaan.

Annuleringskosten (zie ook onze verhuurvoorwaarden)
40% van de huurprijs bij annulering meer dan 3 maanden voor aanvang van de huurperiode
50% van de huurprijs bij annulering meer dan 2 maanden voor aanvang van de huurperiode
60% van de huurprijs bij annulering meer dan 1 maand voor aanvang van de huurperiode
70% van de huurprijs bij annulering korter dan 1 maand voor aanvang van de huurperiode
80% van de huurprijs bij annulering korter dan 1 week voor aanvang van de huurperiode.
100% van de huurprijs bij annulering één dag voor of op de dag van de aanvang van de huurperiode. 

Betaling

Hoe kan ik betalen?
Bij afhalen van de materialen kunt u contant of per pin bij ons afrekenen. Bij het afleveren van de materialen kunt u contant of per pin bij onze chauffeur afrekenen.
Het bedrag kan worden overgemaakt op ons rekeningnummer NL80 RABO 354523139 o.v.v. het orderbevestigingsnummer (zie orderbevestiging)

U dient er rekening mee te houden dat er een naheffing kan plaatsvinden. Doordat er bijvoorbeeld manco’s, breuken en schoonmaakkosten etc. in rekening worden gebracht.

Bezorging

Op welke tijden levert Korbeld Verhuur?
Wij leveren de materialen maandag t/m vrijdag tussen 08.00-17.00 uur op de begane grond. Overige dagen en tijdstippen is levering ook geen probleem, echter in overleg. Hier wordt echter een toeslag voor berekend, afhankelijk van locatie, dag en tijdstip.

Hoe worden de materialen geleverd?
Onze materialen worden zoveel mogelijk in rolcontainers verpakt. Groot apparatuur is verrijdbaar en al ons servies, glaswerk, bestek etc. is verpakt per krat/ korf. De emballage blijft ook op de locatie staan, mits u van tevoren aangeeft dat deze mee retour dient te worden genomen.

Welke bezorgkosten worden er in rekening gebracht?
Onze bezorgtarieven zijn afhankelijk van de afleverlocatie en worden altijd door onze medewerkers op uw offerte en orderbevestiging vermeld.

Voor meer informatie over de bezorgtarieven kunt u contact met ons opnemen via verkoop@korbeld.nl of telefonisch via 0572-354427.

Service & contact

Wat doe ik bij storingen?
Controleer bij apparaten die stroom verbruiken of er stroom op de groep staat (sluit bijvoorbeeld een lampje even op deze groep aan) en de stekker in het stopcontact zit. Check of er niet teveel apparatuur op een groep staat, verdeel het anders over meerdere groepen.

Bij apparaten die gas verbruiken (bijvoorbeeld terrasverwarmers) is het van belang dat u ervoor zorgt dat er een ruime gashoeveelheid in de toevoer zit, zodat u het apparaat aan kunt doen.

Zijn er andere storingen, dan kunt u ons 24/7 bereiken op 0572-354427.
Optie 1; een bericht achterlaten en tijdens kantooruren worden terug gebeld
Optie 2; storing of spoedgeval, dan krijgt u contact met een van onze medewerkers

Klachten
Mocht u onverhoops klachten hebben en deze dienen direct verholpen te worden, neemt u dan 24/7 contact met ons op via 0572-354427 (nr. 2). Niet dringende klachten kunnen worden gemaild naar verkoop@korbeld.nl. Gelieve zo duidelijk mogelijk uitleggen wat er aan de hand is, liefst voorzien van foto. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om samen tot een passende oplossing te komen.